Sånt som man gör när klockan är alldeles för mycket ..

   Allmänt |2012-03-16  | 00:11:33
Ligger just nu i sängen & tittar på Sex and the city. Har precis färgat mitt hår trots att klockan är alldeles för mycket egentligen. Men jag tar mig tid till att fördriva tiden lite iallfall. För min egen skull !


DITT LIV
Vad heter du? – Johanna Marie Caroline Falk
Vart bor du? – Väröbacka, Varberg
Trivs du där? – Inte precis  
Brukar du läsa horoskop? – Det händer ja, men jag tror inte på det
Har du körkort? – AM & förhoppningsvis B-körkort om två år !

Äger du några converseskor? – Självklart
Favoritdjur? – Gorillor kanske, nej men jag vet inte
Vad spenderar du dina pengar på? – Just nu går dom till tågbiljetter, mat & shopping
Senaste konserten? – Daniel Adams Ray, i Varberg
Sprit, cider, vin eller öl? – Sprit, cider & öl
Antal kuddar i sängen? – Sex
Kan du baka bullar? – Vem kan inte ?
Bläck eller blyerts? – Blyerts
Mc donald's eller burger king? – Macky Bracky

Är du allergisk mot något? – Ananas & kiwi
Äger du ett busskort? – Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? – När jag väl dricker det så är den grön
Vad åt du till frukost? – Äter inte frukost
Hur ser du ut idag? – Som ett troll utan svans  
Nästa mål i ditt liv? – Flytta ifrån lilla Väröbacka är väl det första, efter det är det väl att ta studenten & att flytta ihop med John antar jag
Vad såg du senast på tv? – Som sagt, Sex and the city
Hur svarar du i mobilen? –  Hallå 
Vem ringde dig senast? – John
Antal timmar sömn inatt? – Sex & en halv
Sov du ensam? – No, with my kissekatt !

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: – John
Såg dig gråta: – Caroline
Du gick på bio med: – Sussie, om jag minns rätt
Du gick på stan med: – Tjejerna, idag
Skällde på dig: – Mammi
Skickade ett e-mail till dig: - Sj, min beställning, hihi

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? – Ja
Bråkat med ditt husdjur? – Haha ja 
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? – Yes

SAKER
Tar du droger? – Vad innebär droger ?
Vad är du mest rädd för? – Är i stortsätt inte rädd för någonting, men kärleken kanske
Vart vill du gifta dig? – Det svaret kommer i ett inlägg om tre dagar, vänta & se
Vad hatar du verkligen? – När man inte håller vad man lovar

Har du varit kär? – Jag är det just nu, så ja

Har du ett jobb? – Not any more

Gillar du att ha folk omkring dig? – För det mesta

Är du ett hälsofreak? – Inte i närheten !

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? – Nej 
Är du ensam nu? – Nej, min mobil ligger jämte mig 
Några piercings/tatueringar? – Öronen & naveln + tatuering nästa år !
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? – Boom Boom Boom I want you in my room ...
Vill du gifta dig? – Ja, ett riktigt stort prinssesbröllop ska det vara !
Vill du ha barn? – Jag lär väl ändra mig fram & tillbaka, men just idag, just nu, så nej det vill jag inte


FAVORIT
Rum i huset? – Mitt egna
Typ av musik? – Jadu, måste köra på min festlista på Spotify, haha 
Månad? – Juli - Augusti

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Yeah man
Köpt någonting? - Ja, maaat
Varit sjuk? – Nej, inte fysiskt iallafall
Sagt "jag älskar dig"? - Ja
Träffat nån ny person? – Ja, våran nya mattant i skolan, han vart riktigt trevlig !
Saknat någon? – Ja 
Kramat någon? – Ja
Kysst någon? – Nej
Haft sex? – Nej

SENASTE
Låt du hörde: – Live my life - Far East Movement, Justin Bieber
Film du såg: – Peter Pan
Mat du åt: – Kina mat !
Gången du åt en 7-Eleven korv  Jag äter inte korv, usch !
Människa du slog: – Min spegelbild ..
Längsta bussresa? – Till stan & tillbaka ?
Irritation: – Avståndet mellan mig & min pojkvän. FUCK THAAAAAAAT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback