Vem är jag ?

   Allmänt |2012-03-19  | 14:14:47

Känner att det kanske är dags att byta ut mina linser, slänga de gamla & köpa nya. Jag har mian bruna på mig idag & dom börjar göra riktigt ont, speciellt när jag sitter vid datorn eller är ute i solen, man blir liksom bländad när man är ute. Sen ser jag ganska suddigt med dem när jag sitter vid tex. tv:n eller vid en dator.

Dock vet jag inte vilken färg jag vill ha denna gången .. antingen fortsätter jag med de bruna, eller så köper jag kristallblåa eller gnallgröna. Det lutar mest år gröna faktiskt, men jag vet inte riktigt än.

Det har faktiskt varit en del som frågar om mina linser, så som vart dom är köpta, om det gör ont att sätta i dom, hur länge de håller osv. & jag ska svara på alla dessa frågor, men inte just nu eftersom att vi slutar om några minuter & jag vill hem så snabbt som möjligt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser man din naturliga ögonfärg under linserna ? och får du ont i huvudet eller något liknande efter en hel dag med linserna ?

2012-03-20 @ 12:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback