Resten av svaren ifrån Frågestunden*

   Allmänt |2012-02-24  | 23:37:41
Svaren på resten utav frågorna ifrån frågestunden

Hur vet man att man är kär ?
Anntingen någon med enormt dålig fantasi eller någon som verkligen undrar. Alltså jag kan inte förklara hur någon annan känner, men jag kan nästan förklara hur jag känner. Kärlek är någonting som är jätte svårt att sätta ord på & beskriva, det är en känsla liksom. Men när jag är kär, som jag bara har varit två gånger i mitt liv, så känner jag mig bara så himla underbar. Jag kan sitta & titta mig i spegeln i flera timmar & säga till mig själv att jag är underbar. Jag har en glad känsla inom mig & jag bara går runt & ler, för det mesta. Jag är enormt nöjd med mig själv liksom. Så känner jag inom mig. Sen när jag ser den här "personen" så får jag en ännu mer härlig känsla i magen & jag kan verkligen inte vara nere i personens sällskap, klart att jag kan vara ledsen, men den där känslan i magen försvinner inte. Att bara se personens namn på displayen kan göra min dag, bara några ord kan ta mig ifrån botten & rakt upp till toppen. Just nu känner jag att jag vill dela mitt liv med denna personen & att jag inte skulle klarar mig utan honom. Alltså det går väl inte beskriva riktigt .. det är ju olika ifrån person till person.

Vem saknar du mest utav en tjej & en kille ?
Just nu är John det enda som finns i mina tankar, så jag antar att det är honom jag saknar mest av alla killar jag känner här på jorden. Sen saknar jag min storasyster enormt mycket också & det kan jag inte göra någonting åt heller, eftersom att hon bor i Belgien just nu .. men jag saknar Michelle minst lika mycket & just därför känns det härligt att hon kommer hit om precis en vecka, nästa fredag. ♥

Hur lång är du ?
Haha, jag visste nästan att den frågan skulle komma, men när jag mätte mig sist så vart jag 158cm ..

Hur gör du dina ögonbryn ?
Den frågan har jag redan svarat på i ett inlägg förut, men HÄR hittar ni svaret

Hur träffades du & John ?
Det är så himla komiskt så det är inte sant .. men vi träffades mitt på dansgolvet under Gothia Cup 2011 & då fanns det verkligen någonting där, sen har det gått upp & ner sen dess .. jag försökte gå vidare & han försökte göra samma sak, men till slut funkade inte det längre & nu är vi tillbaka ifrån start igen, fast en som är mer en tjugo gånger bättre !

Hur mycket kostar det att åka till John ?
Runt 300kr tur & retur, men det är mer än väl, värt det !

Vilka är dina två favorit parfymer ?
Jag har ingen favorit parfym så, men något som jag använder väldigt mycket & tycker om är, en BodyButter ifrån BodyShop som luktar cocos & även den som luktar persika.

När fyller du år & vad önskar du dig tills dess ?
Jag fyller 16år den 25 april & jag önskar mig en bil, ett jet-plan, en elefant & ett paket köttbullar. Nej men jag vet inte riktigt vad jag önskar mig. Stativ & objektiv till kameran, ett gym-kort, pengar till en A-traktor & sen kommer säkert fler saker komma upp i mitt huvud under två månader, haha.

Vad använder du för smink ?
Både fondation, puder & mascara ifrån Maybelline New York, sen en eyeliner & ögonbrynspenna ifrån Wet and Dry & ibland använder jag rouge, som är ifrån Make Up Store.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, du och dina köttbullar!

2012-02-26 @ 16:18:24
URL: http://hannalil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback